Jumaat, 14 Oktober 2011

PERJALANAN MASA

aku baru sudah sampai dari suatu perjalanan masa. banyak selekoh lubang dan simpangnya. ini sememangnya perjalanan yang harus aku lalui. walau kadangnya jemu bertamu dalam lubuk hati tanpa dipinta. dialah teman perjalanan. ini sememangnya perjalanan yang harus aku lalui. Ya, memang suatu perjalanan yang sarat jemu makanannya. tapi, ini juga jalan yang harus aku lalui walau nanti kesannya akan terjelepok muntah mual di tepi sisiran masa. mungkin nanti, nombor yang berkelilingan juga akan jemu melihat ku setiap kali saatnya. tapi, itu juga yang terpaksa dia lalui walau nanti dia sudah kebobrokan terperusuk dalam jalannya juga.

dikunkan. jalan aku dan dia adalah sama. masih terus walau jemu makanannya – diam. aku dan dia mahu berehat dan tidur.

14 Oktober 2011 (08:40)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan