Khamis, 27 Oktober 2011

KAYANGAN

Aku baru sahaja turun dari kayangan. Dia atas sana merpati banyak sungguh. Aku nak kira, tak terkira. Korang tau kan istilah banyak tu camne maksudnya? Bukan aku duduk saja kat atas sana tu.

Jalan-jalan.

Ada bidadari tu yang pimpin tangan aku. Damai je rasa. Sampai ke kalbu damainya.

Dari pintu ke pintu aku masuk
Dari bilik ke bilik aku lena
Dari ruang ke ruang aku hirup

Tak rasa letih sikit pun. Seronok sangat. Korang pernah rasa tak? Selalunya memang waktu-waktu begini bidaddari tu akan turun jemput orang. Orang yang tidur je dia jemput. Lebih baik tidur awal. Nanti, kat atas sana takda ramai orang. Kita ngan dia je yang ada.

Jom kita tidur

Tadi aku tidur . Sekarang aku sudah bangun. Sebab nak cerita pada korang semua. Nak kasi korang rasa jugak.



22 Oktober 2011 (12:17)

2 ulasan:

  1. http://noksszero.blogspot.com/

    joins us relax kan minda.mcam berada di kayangan juga

    BalasPadam